Wizz Air uruchamia abonament na loty
Wizz Air wprowadził nowy produkt skierowany do klientów. Wizz MultiPass to sześciomiesięczny plan abonamentowy, który umożliwia abonentom częste podróże do i z ich rodzinnego miasta ze stałą miesięczną opłatą.
Polska została wybrana do reprezentowania produktu subskrypcyjnego na sześciomiesięczny okres testowy. Pasażerowie będą mogli korzystać z najnowszego produktu taniego przewoźnika od początku maja 2023 roku.
Dzięki Wizz MultiPass abonenci będą mogli od razu zarezerwować lot i odbyć pierwszą podróż zaledwie pięć dni później, w ramach 30-dniowego cyklu subskrypcji.
Abonenci będą obciążani uzgodnioną kwotą co miesiąc przez okres sześciu miesięcy. Po dokonaniu comiesięcznej płatności, konta subskrybentów zostaną zasilone tokenami, które można wymienić na bilety w jedną stronę lub w obie strony na kwalifikujące się loty Wizz Air.
Wizz MultiPass można kupić i odnowić pierwszego dnia każdego miesiąca, a pasażerowie mogą zacząć latać piątego dnia. Każda płatność daje 30 dni na loty czyli od piątego do piątego. Możliwa jest również wcześniejsza subskrypcja, jeśli do końca miesiąca pozostało mniej niż 5 dni, jednak karta zostanie obciążona pierwszego, a loty można rezerwować od piątego dnia miesiąca.
MultiPass daje abonentom możliwość zablokowania cen biletów i bagażu na cały okres sześciu miesięcy bez względu na sezonowość. Raz w miesiącu można włączyć wejście w oferty lotów na polskich trasach międzynarodowych, płacąc opłatę za bilet i bagaż.
– Cieszymy się, że możemy wprowadzić nowy, długo oczekiwany produkt dla naszych klientów podróżujących z Polski. Usługa Wizz MultiPass to świetna okazja dla osób często podróżujących, aby zapewnić sobie dostęp do najlepszych cen bez względu na porę roku. Wierzymy, że dzięki innowacyjnemu produktowi nasi pasażerowie z Polski będą mieli jeszcze więcej możliwości podróżowania do swoich ulubionych destynacji lub odkrywania nowych i zmiany destynacji co miesiąc z abonamentem – wyjaśniła Alexandra Avadanei, Chief Revenue Officer w Wizz Air.
- Opatija świętuje jubileusz z festiwalem muzyki jazzowej i klasycznej
- Szanghaj uruchamia platformę B2B dla branży turystycznej
- Ponad milion Polaków odwiedziło Chorwację. Rekordowy rok dla chorwackiej turystyki
- Ganna Kryvoguz nową dyrektor sprzedaży i marketingu w Le Méridien Maldives Resort & Spa
- Enter Air notuje 1,1 mld zł przychodów w sezonie letnim