Sabre nawiązało globalną współpracę z biurem podróży online Kiwi.com
Dostawca technologii dla branży turystycznej w ramach partnerstwa będzie wspierał Kiwi w poszerzaniu rynkowego zasięgu.
Część rozwiązań oferowanych nowemu partnerowi powstaje w Krakowie. Sabre pomoże Kiwi.com w dostarczaniu podróżnym kompleksowych, spersonalizowanych usług. Wszystko to w ramach partnerstwa, które zostało ogłoszone w poniedziałek 1 marca. Wiodący globalny dostawca systemów dystrybucji (GDS) w obu Amerykach oraz regionie Azji i Pacyfiku zapewni Kiwi.com unikalne narzędzia, konkurencyjne ceny, najnowocześniejszą analizę biznesową i wiedzę online.
– Aby wspomóc odbudowę branży turystycznej, firmy takie jak Kiwi.com potrzebują dostępu do najnowocześniejszych rozwiązań – stwierdził Madhavan Kasthuri, starszy dyrektor online EMEA w Sabre.
– Kiwi.com jest już sprawdzonym innowatorem w branży, który zapewnia swoim klientom wysoce wyrafinowaną, kompleksową obsługę. Ponadto gwarantuje teraz większy wybór i elastyczność, co ma kluczowe znaczenie dla zdobycia zaufania ludzi w kontekście powrotu do podróżowania – dodał.
Sabre intensywnie inwestuje w systemy wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe (ML). Część rozwiązań powstaje w polskim oddziale w Krakowie.
Najszybciej rozwijające się internetowe biuro podróży w Europie wg rankingu Deloitte jest pionierem w dziedzinie wirtualnych połączeń międzyliniowych.
– Chcemy jeszcze skuteczniej służyć naszym klientom i zapewnić bezproblemową obsługę, która zagwarantuje nam sukces, gdy branża turystyczna wejdzie w fazę ożywienia –powiedział Gilles Karlé, dyrektor ds. strategii w Kiwi.com.
Nowy partner Sabre stawia na podejście multimodalne, które łączy transport lotniczy i naziemny w jedno doświadczenie.
Kiwi.com powstało w 2012 roku. Posiada w ofercie ponad 800 przewoźników naziemnych i lotniczych z całego świata. Firma ma już ugruntowaną pozycję na wielu rynkach, szczególnie w Europie, na Bliskim Wschodzie i regionie EMEA.