Ryanair z nowym portalem doradczym dla klientów
Przewoźnik uruchomił nowy panel, który będzie służył do do przekazywania opinii oraz rekomendacji klientów.
Nowy panel doradczy Ryanair jest jedną z kilku inicjatyw w zakresie obsługi klienta, które zostaną wprowadzone w 2021 r.
W ramach pierwszego spotkania na jesieni, wybrani kandydaci zostaną zaproszeni do biura Ryanair w Dublinie, aby wziąć udział w spotkaniu dotyczącym obsługi klienta, aby pomóc przewoźnikowi ulepszyć swoje usługi. Aplikanci będą wybrani z głównych miastach europejskich jak Madryt, Rzym, Berlin, Warszawa i wiele więcej. Zalecenia z panelu nadadzą kształt programowi poprawczemu Ryanaira w 2022 r.
– Nasz nowy panel doradczy zapewni nam bezpośrednie opinie oraz rekomendacje od klientów i pomoże zapewnić naszym pasażerom lepszą obsługę w 2022 roku i w kolejnych latach. Ponieważ Ryanair wychodzi z pandemii Covid-19, klienci mogą spodziewać się jeszcze większej poprawy usług, nowych samolotów i jeszcze niższych cen. – powiedział Dara Brady, dyrektor ds. marketingu.