Rainbow z ofertą luksusowych podróży
Marka Rainbow Elite wzbogaciła się o ofertę luksusowych podróży na indywidualne zamówienie.
Wizytówkę „Podróży Elite” stanowią luksusowa jakość, elastyczność, spersonalizowane podejście oraz programy zwiedzania tworzone na specjalne zamówienie.
– Wprowadzając do sprzedaży ekskluzywne hotele z „półki Elite”, mieliśmy już w zanadrzu pomysł na to, jaką drogą powinien się ten koncept rozwijać. Naturalnym, kolejnym elementem stało się organizowanie podróży na indywidualne zamówienie, dla Klientów dysponujących dużym budżetem. Otrzymywaliśmy wiele sygnałów z rynku i z naszej sieci sprzedaży, że taka oferta jest potrzebna. Coraz więcej osób szuka nieszablonowych ofert, czy miejsc poza „utartymi szlakami turystycznymi”. To są osoby skłonne zapłacić naprawdę dużo za gwarancję najlepszych, luksusowych wrażeń. Potrzebują do tego pewnego i doświadczonego partnera i właśnie tu wkraczamy my – mówi Maciej Szczechura, członek zarządu Rainbow.
„Podróże Elite”, to nie tylko możliwość zorganizowania wypoczynku w wyjątkowych, drogich hotelach w zasadzie w niemal każdym miejscu na świecie, ale przede wszystkim filozofia organizowania od „a” do „z” całego programu podróży – do dowolnego miejsca z najbardziej wymyślnymi atrakcjami. Mogą to być np. biznesowe wyjazdy golfowe, safari w Botswanie, czy zupełnie nietypowe podróże pośród wulkanów Kamczatki, do wybrzeża Antarktydy, czy w niezgłębioną Amazonię.
– Z naszej strony dzielimy się wiedzą ekspercką i wieloletnim doświadczeniem, jednocześnie gwarantując, że żadne zapytanie nie pozostanie bez odpowiedzi. Jesteśmy otwarci na niecodzienne zapytania o zorganizowanie wymarzonej wycieczki. W „Podróżach Elite: w zasadzie jedyne ograniczenia stanowią wyobraźnia i budżet. Dla naszych klientów organizujemy m.in. ekstrawaganckie urodziny z atrakcjami na prywatnych wyspach Oceanu Indyjskiego, przejazdy luksusowymi pociągami na kilku kontynentach, wyprawy w rzadko uczęszczane zakątki świata, a wszystko to w oparciu o przejazdy limuzynami, loty helikopterami, rejsy luksusowymi statkami. Z przyjemnością podejmiemy się kompleksowej organizacji podróży dla wymagających klientów oczekujących niestandardowej i indywidualnej obsługi na najwyższym poziomie – mówi Maria Wyszomirska, manager produktu w Rainbow.
- Opatija świętuje jubileusz z festiwalem muzyki jazzowej i klasycznej
- Szanghaj uruchamia platformę B2B dla branży turystycznej
- Ponad milion Polaków odwiedziło Chorwację. Rekordowy rok dla chorwackiej turystyki
- Ganna Kryvoguz nową dyrektor sprzedaży i marketingu w Le Méridien Maldives Resort & Spa
- Enter Air notuje 1,1 mld zł przychodów w sezonie letnim