Podkarpackie z analizą wizerunku regionu
Podkarpacki Barometr Turystyczny 2021-2022 to ponad 100 stron publikacji przedstawiającej profil odwiedzających Podkarpackie w celach turystycznych, ilu jest turystów, skąd przyjeżdżają, jak długo pozostają w regionie.
Podkarpacki Barometr Turystyczny 2021-2022 pokazuje jaki jest turystyczny wizerunek regionu, co na jego temat wiedzą i sądzą Ci, którzy do Podkarpackiego podróżują oraz jak odbierają Podkarpackie i jego ofertę turystyczną mieszkańcy innych województw Polski. Które marki turystyczne są najbardziej rozpoznawane i cenione przez turystów.
Nie zabrakło także odniesienia do nowego podejścia promowania województwa poprzez krainy turystyczne oraz konkretnych propozycji i rozwiązań dotyczących zarządzania ruchem i wizerunkiem turystycznym czy odpowiadania na potrzeby turystów poprzez tworzenie atrakcyjnej i konkurencyjnej oferty. A wszystko to przedstawione zostało w bardzo przystępny dla czytelnika sposób.
Podkarpacki Barometr Turystyczny możecie pobrać ze strony Podkarpackie.Travel: https://podkarpackie.travel/podkarpacki-barometr-turystyczny
Publikacja Podkarpacki Barometr Turystyczny 2021-2022 została opracowana w ramach zadania pn. „Rozwój Podkarpackiego Systemu Informacji Turystycznej. Podkarpacki Barometr Turystyczny” finansowanego przez Województwo Podkarpackie.
- Opatija świętuje jubileusz z festiwalem muzyki jazzowej i klasycznej
- Szanghaj uruchamia platformę B2B dla branży turystycznej
- Ponad milion Polaków odwiedziło Chorwację. Rekordowy rok dla chorwackiej turystyki
- Ganna Kryvoguz nową dyrektor sprzedaży i marketingu w Le Méridien Maldives Resort & Spa
- Enter Air notuje 1,1 mld zł przychodów w sezonie letnim