Now Reading
Evgeniya Jędruszek oraz Joanna Tymińska w zespole Mercure Warszawa Centrum

Evgeniya Jędruszek oraz Joanna Tymińska w zespole Mercure Warszawa Centrum

Mercure Warszawa Centrum wzbogaca kadrę o doświadczone managerki. Do hotelowego zespołu dołączyły Evgeniya Jędruszek jako room division manager oraz Joanna Tymińska na stanowisku housekeeping managera.

Swoją karierę w strukturach grupy Accor Evgeniya Jędruszek rozpoczęła w 2016 roku. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała jako Operations Project Manager. Do jej zadań należało zarządzanie działalnością hoteli z myślą o świadczeniu najwyższego poziomu guest experience.

W swojej pracy zajmowała się projektami z zakresu zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Swoje zamiłowanie przerodziła w autorski koncept pierwszej ekologicznej kawiarni Wise Cafee, który stworzyła w oparciu o zasadę eco waste i pro-ekologiczne podejście.

Po awansie na stanowisko Innovation Project Managera, Evgeniya była odpowiedzialna za poszukiwanie, testowanie i wprowadzanie nowatorskich rozwiązań prowadzących do usprawnienia procesów operacyjnych oraz optymalizacji aktywów grupy.

W 2019 roku, wraz z zaangażowaniem w program Fast Track, zyskała niepowtarzalną okazję nabycia doświadczenia w działach recepcji, rezerwacji, sprzedaży, służby pięter oraz gastronomii. Dzięki temu od podszewki poznała zasady funkcjonowania hoteli ibis Styles Warszawa Centrum oraz Mercure Warszawa Centrum. Po zakończeniu programu dołączyła do zespołu hotelu Mercure Warszawa Centrum, gdzie pełni rolę Room Division Managera.

See Also

Joanna Tymińska na swoim koncie posiada ponad 11 lat doświadczenia w hotelarstwie, w tym w zarządzaniu operacyjnym i obsłudze klienta. Pierwsze kroki w branży stawiała jako recepcjonistka w Hotelu Gołębiewski, a następnie w Mercure Warszawa Grand.

W trakcie swojej kariery zdobywała doświadczenie w hotelach znanych światowych marek, jak Marriott, Loews Hotels, Best Western czy Nobu Hotels, gdzie pracowała w wielu działach i stanowiskach od Sales Assistant po Housekeeping Manager Zagraniczna praktyka pozwoliła Joannie zyskać niezbędne umiejętności, które wykorzystała po powrocie do kraju w roli Kierownika Działu obsługi pięter w Mercure Warszawa Centrum.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2024 Travel Lider

Scroll To Top