Dolny Śląsk zaprezentował się skandynawskiej branży
Wrocław i Dolny Śląsk gościły w sierpniu zwycięzców branżowych warsztatów „Walk a LOT”, które wiosną na rynku skandynawskim zorganizowała Polska Organizacja Turystyczna z tamtejszymi oddziałami Polskich Linii Lotniczych LOT.
Polska odsłona cyklu promocyjnych warsztatów „Walk a LOT” odbyła się we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku. Jej uczestnicy w ramach intensywnego programu mieli okazję kompleksowo poznać bogatą ofertę regionu i jego stolicy, pozyskać kompleksową wiedzę na temat turystycznej infrastruktury oraz nawiązać kontakty z potencjalnymi partnerami z naszego kraju.
Podczas podróży, goście ze Skandynawii odkrywali wielokulturowość Wrocławia, zwiedzali Karpacz oraz Świdnicę z Kościołem Pokoju czy poznawali zakamarki Zamku Książ w Wałbrzychu. Nie zabrakło także kolacji pełnej regionalnych smaków oraz nocnego zwiedzania Starej Kopalni – Centrum Nauki i Sztuki także w Wałbrzychu.
Wizytą została zorganizowana przez POT przy merytorycznym i finansowym wsparciu Urzędu Miasta Wrocław, Wrocław Convention Bureau, Dolnoslaskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT, które zapewniły uczestnikom przeloty do Polski.
W polskiej edycji „Walk a LOT” udział wziąć mogli laureaci poszczególnych etapów skandynawskiej części projektów. Były one organizowane w każdym ze skandynawskich portów lotniczych, z których PLL LOT lata do Polski. Podczas 5-kilometrowych spacerów w ciekawym podmiejskich parkach lub lasach przedstawiciele tamtejszej branży turystycznej byli zachęcani do tworzenia atrakcyjnych ofert wycieczek do Polski. Przy okazji rozwiązywali quizy poświęcone znajomości produktów PLL LOT i destynacji w Polsce. Nagrodą był właśnie udział w dolnośląskiej odsłonie „Walk a LOT”.
Czytaj więcej
- Opatija świętuje jubileusz z festiwalem muzyki jazzowej i klasycznej
- Szanghaj uruchamia platformę B2B dla branży turystycznej
- Ponad milion Polaków odwiedziło Chorwację. Rekordowy rok dla chorwackiej turystyki
- Ganna Kryvoguz nową dyrektor sprzedaży i marketingu w Le Méridien Maldives Resort & Spa
- Enter Air notuje 1,1 mld zł przychodów w sezonie letnim