Agata Szulc nową szefową Travelist.pl
Rolę CEO w portalu rezerwacyjnym Travelist.pl objęła Agata Szulc. Do jej obowiązków będzie należało umacnianie pozycji rynkowej marki oraz dbanie o rozwój firmy w kontekście wyzwań, przed którymi stoi branża turystyczna.
Agata Szulc była odpowiedzialna za rozwój Travelist.pl niemal od początków istnienia firmy. Swoją przygodę z portalem rozpoczęła w 2013 roku, gdy jako Brand Manager tworzyła strategię marki na polskim rynku usług turystycznych online.
W kolejnych latach, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu, odpowiadała m.in. za budowanie i utrzymanie lojalnej i zaangażowanej bazy klientów oraz ekspansję marki na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Zanim dołączyła do zespołu Travelist.pl, zdobywała doświadczenie w międzynarodowych korporacjach takich jak L’oreal i Unilever.
Wśród swoich najważniejszych celów Agata Szulc wymienia przede wszystkim utrzymanie przez Travelist.pl pozycji lidera sprzedaży pakietów hotelowych w Polsce oraz dalsze zróżnicowanie oferty, by wyjść naprzeciw potrzebom różnych grup klientów.
Planuje przy tym rozszerzenie oferty pobytów zagranicznych – zarówno o nowe obiekty, jak i kierunki – w połączeniu z elastycznym dostosowaniem jej do dynamicznej sytuacji rynkowej oraz nieustannych zmian w zakresie restrykcji covidowych.
– Travelist.pl w szybkim tempie zbudował wielomilionową bazę zaangażowanych klientów, posiadających bardzo konkretne potrzeby i wymagania. Mam ogromną satysfakcję, że mogłam być współtwórczynią tego sukcesu. Dziś, stając na czele zespołu doskonałych specjalistów w zakresie zarówno turystyki, jak i marketingu czy e-commerce, jestem przekonana, że zrealizujemy wszystkie założone cele – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.