Gran Canaria promuje się w Kazachstanie, Uzbekistanie i Gruzji
Atrakcje destynacji zostały zaprezentowane ponad 275 profesjonalistom z branży turystycznej na wschodzących rynkach takich jak Kazachstan, Uzbekistan i Gruzja.
Turismo de Gran Canaria promowało wyspę podczas B2B Deluxe Travelmarket Events organizowanych w Ałmaty, największej metropolii w Kazachstanie; w Taszkiencie, stolicy Uzbekistanu; oraz w Tbilisi, stolicy Gruzji,
Głównym celem tych wydarzeń jest wzmocnienie marki Gran Canaria jako zagranicznej destynacji turystycznej wśród rynków z potencjałem wzrostu.
Walory turystyczna Gran Canarii zostały zaprezentowane podczas wydarzeń odbywających się przez cały marzec w tych trzech krajach i były okazją do zacieśnienia więzi z przedstawicielami branży turystycznej w tym regionie, złożonym z różnych krajów, w których język rosyjski występuje jako oficjalny lub współoficjalny język.
Podczas spotkań Turismo de Gran Canaria promowało destynację, jej obiekty hotelowe, ofertę rekreacyjną, kulturalną i gastronomiczną wśród najlepszych biur podróży w tych krajach wyspecjalizowanych w FIT (Fully Independent Traveller, turyści, którzy wszystko organizują sami), MICE czy business travel.
Imprezy obejmowały trzy kolacje, w których wzięło udział 58 gości, trzy seminaria z udziałem 250 osób oraz łącznie 140 bezpośrednich spotkań z profesjonalistami z branży turystycznej na tych rynkach.