Chorwacka Wspólnota Turystyczna wybrała Aviareps jako agencję PR
Aviareps świadczyć będzie usługi PR dla CNTB na 13 rynkach europejskich.
W wyniku oficjalnego przetargu Chorwacka Wspólnota Turystyczna (CNTB) ponownie mianowała AVIAREPS na swoją ogólnoeuropejską agencję PR. AVIAREPS będzie odpowiedzialny za public relations CNTB w 13 krajach europejskich: Austrii, Belgii, Czechach, Niemczech, Węgrzech, Holandii, Norwegii, Polsce, Słowenii, Słowacji, Szwecji, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.
AVIAREPS, światowy lider w branży turystycznej, lotniczej i hotelarskiej, posiadający 65 biur w 59 krajach na całym świecie, ma bogate doświadczenie w promowaniu destynacji. CNTB rozpoczęło współpracę z AVIAREPS w 2021 roku. Ponowne powołanie AVIAREPS na agencję PR CNTB potwierdza udaną współpracę między tymi dwoma podmiotami i świadczy o silnym zaangażowaniu w rozwój chorwackiej branży turystycznej.
Zespoły ekspertów ds. turystyki AVIAREPS na lokalnych rynkach zadbają o zwiększenie świadomości różnorodnych produktów i doświadczeń turystycznych Chorwacji, w tym jej wspaniałych plaż, bogatego dziedzictwa kulturowego i pięknych krajobrazów naturalnych. Ponadto AVIAREPS będzie promować działania Chorwacji na rzecz wspierania zrównoważonej i odpowiedzialnej turystyki – aspektu, który staje się coraz ważniejszy dla podróżnych.
Niedawne przyjęcie Chorwacji do strefy Schengen i wprowadzenie euro uważa się za duży impuls dla krajowego przemysłu turystycznego. Podróżni ze strefy Schengen mogą teraz wjeżdżać do kraju bez kontroli granicznych, co ułatwi turystom odkrywanie wszystkich atrakcji jakie Chorwacja ma do zaoferowania. Ponadto wprowadzenie Euro jeszcze bardziej zwiększa atrakcyjność kraju jako najpopularniejszego kierunku turystycznego w Europie. Te ostatnie wydarzenia stanowią kamień milowy w staraniach Chorwacji o przyciągnięcie większej liczby turystów i zdobycie pozycji wiodącego kierunku turystycznego w regionie.
Lucijana Natalija Jerković, Head of Global PR Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej: – Cieszymy się z kontynuacji udanej współpracy z AVIAREPS i jesteśmy przekonani, że pomoże nam to w dalszej promocji Chorwacji jako najpopularniejszego kierunku turystycznego w Europie. W 2022 r. 18,9 mln turystów odwiedziło Chorwację, rezerwując 104,8 mln noclegów, co stanowi znaczny wzrost w stosunku do 2021 r. i 96% noclegów odnotowanych w 2019 r. Jesteśmy przekonani, że liczba ta jeszcze wzrośnie w 2023 r. i nie możemy się doczekać dalszej współpracy z firmą AVIAREPS, która pozostała zaufanym partnerem dla nas w ciągu ostatnich dwóch lat.
Thomas Drechsler, COO Tourism w AVIAREPS: – Jesteśmy zachwyceni, że zostaliśmy ponownie wybrani przez Chorwacką Narodową Radę Turystyki jako ogólnoeuropejską agencję PR. Nie możemy się doczekać dalszej współpracy z CNTB, aby zaprezentować podróżnikom w Europie niesamowitą ofertę turystyczną Chorwacji. Dzięki naszej rozbudowanej sieci biur AVIAREPS w Europie zapewniamy skoordynowane podejście do PR, zarządzane centralnie z naszej siedziby w Monachium. Niedawne przyjęcie Chorwacji do strefy Schengen i wprowadzenie Euro będzie miało duży wpływ na rozwój turystyki i nie możemy się doczekać wspólnych działań mających na celu wsparcie CNTB w pozycjonowaniu Chorwacji jako jednego z najważniejszych kierunków turystycznych w Europie.